torsdag 17 mars 2011

Vårmässan - Entrébiljett


Den 1-3 april 2011 kommer vi att stå på Stora Vårmässan i Sundsvall, 
Gårdsbutiken är, under dessa dagar, stängd. 
Ni är istället hjärtligt välkomna till vår Monter 155.för att träffa oss och titta på/handla alla ljuvliga ting. 
Vi kommer att stå tillsammans med företaget Gold Canyon som säljer underbara doftljus.

Vi har ett antal entrébiljetter (värde 60 kr) att fördela och utlyser därmed en tävling till alla som är med att "Gilla" vår officiella Facebooksida

Gör så här:

 Om du inte redan klickat på "Gilla"-knappen på vår officiella sida
1. Gå in på ovanstående länk och klicka på "Gilla" knappen. Gå vidare till steg 2

För dig som redan "Gillar" vår facebooksida
Gå direkt vidare till nästa steg 2

2. Skriv under detta blogginlägg eller på facebooksidan (under inlägget) en slogan om Pias Idéskåp samt din favoritsak i vår webbshop www.ideskapet.se


De bästa utvalda slogans vinner varsin entrébiljett till Stora Vårmässan i Sundsvall

Vinnare utses 26 mars

OBS Biljetten är inte personlig

Lycka till och varmt välkomna till vår monter 155, 1- 3 april

3 kommentarer:

  1. När idebristen smyger sig på,
    så klickar jag mig till Pias ideskåp,
    här blir jag glad & studsar runt på tå,
    vips har jag hittat både pyssel & knåp

    ღ ¸.•°´ ♥ •☆♥

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla, Jättebra =)//Pia

    SvaraRadera
  3. Grattis Millan Holmberg, Anette Molarin, Catherine Björkström, Marie Mörsky
    Ni har vunnit var sin Entrébiljett till Stora Vårmässan 1-3 april med era fina bidrag. Biljetten hämtas i butiken. Bor ni långt bort - skicka mig er adress så postar jag den så att ni har den innan fredag.

    SvaraRadera