tisdag 29 mars 2011

Vårmässan - Vinn presentkort 1000 kr - Fri frakt

 
Den 1-3 april kommer vi att stå på Stora Vårmässan i Sundsvall, 
Gårdsbutiken är då stängd torsdag - söndag.
Ni är istället hjärtligt välkomna till vår Monter 155 för att träffa oss och titta på/handla alla ljuvliga ting. 
 
För er som bor långt från Sundsvall och inte har möjlighet att besöka oss, bjuder vi på frakten när ni beställer från webbutiken. Uppge koden MÄSSA 
 
Under mässan så medverkar vi i en Påskdukningstävling. Rösta på den snyggast påskdukningen och vinn presentkort på 1000 kr hos den vinnande butiken.
Så kom och rösta på vårt bidrag!

Mässans öppettider:
Fredag 1 april 10.00 - 17.00
Lördag 2 april 10.00 - 17.00
Söndag 3 april 10.00 - 17.00
 
Varmt Välkommen
Önskar vi på Pias Idéskåp

2 kommentarer:

  1. Jag kommer med min 3-hjuliga elmoppe och hälsar på! Var redo! På söndag mellan 12 - 14 letar jag efter er.............(Jag VET att det är monter 155 men jag ska hitta bästa vägen dit med min moppe å)

    SvaraRadera
  2. Varmt Välkommen Gunilla, det är inte så svårt att hitta och en bra väg fram till oss, Varmt Välkommen

    SvaraRadera