måndag 21 februari 2011

Ett stort tack till alla

Oj vilken vecka jag haft =) 
Så rolig och händelserik, flera leveranser har kommit som jag beställde på Formexmässan och fler är på väg in. Jag har träffat en massa trevliga personer som hittat till butiken och haft en massa trevlig kontakt genom mail och telefonsamtal från er kunder. 

Tack för alla uppmuntrande ord och kommentarer som lämnats på Facebook, 
jag hinner tyvärr inte med att svara på alla inlägg, så jag tackar så här istället. 
Jag har packat packat varor som blivit beställda genom webbshopen samt skickat iväg massor av paket. 
Tack alla som handlat av mig, jag hoppas ni blir nöjda av alla vackra ting.


I lördags så stod jag på Fest & Bröllopsmässa i Söråker, otroligt vackra klänningar och ett bra arrangemang. Ett stort tack till Martina som hjälpte mig hela dagen med att bära, ställa i ordning och packa samt dela ut visitkort och broschyrer till alla som var där. 
Och ett stort tack till alla som stannade upp och handlade och tittade i vår monter.

 Det var första mässan som jag står på i vår. 1-3 april kommer jag stå på Stora Vårmässan i Sundsvall och som jag skrev i förra inlägget så tycker jag att det är jätteroligt att planera och genomföra en mässa, så jag längtar redan. 

Ha det så bra allesammans
Pia





2 kommentarer:

  1. Mässor är jätte roligt att gå på, jag hade en presentaffär på min gård men tyvärr så gick den inte så efter ett år fick lag lägga ner den,
    Kommer du till gotland någon gång så ska jag besöka din monter, fast dom har aldrig mässor här men lycka till med din shop

    SvaraRadera
  2. Tack själv Pia för en jättetrevlig dag! Det var en ära att få hjälpa dej.
    Kram Martina

    SvaraRadera