fredag 9 september 2011

Vi firar 1 år


Tänk så fort tiden går, för 1 år sedan så öppnade jag min Gårdsbutik Pias Idéskåp. Jag kommer ihåg hur jag gick på Formex och handlade in mina första saker, hur nervös jag var inför VIP kvällen och dagen efter då jag öppnade för alla. Jag tänkte kommer det några till min Gårdsbutik, hittar de till mig, vad tycker de om de produkter jag köpt in.  Många tankar och frågor som jag grubblade på inför öppning.

Det gick inte helt smärtfritt, när det var en vecka kvar så hade jag inte fått allt jag beställt utan bara en del av de leveranser jag beställt. Det blev snabbt till att beställa från en helt underbar leverantör som ställde upp i ur och skur. Stort tack till dig Mona, utan dig hade jag inte kunnat öppna, för då hade jag stått utan produkter den 11 september på VIP kvällen.

Året som gått har varit helt underbart, tänk att få arbeta med det man mest av allt är intresserad av, INREDNING. Sedan barnsben har jag varit intresserad av allt som har med inredning att göra. Jag har gått kurser och läst ALLT som har med inredning att göra. 1992 bestämde jag mig för starta en firma med namnet Pias Idéskåp. På den tiden pysslade jag väldigt mycket bla med drivved och tittskåp. Men jag var för feg att på riktigt starta upp något, men registrerade i alla fall Pias Idéskåp.

2009 så hittade jag en annons om att Perfect Home sökte konsulter. Jag nappade och det har jag aldrig ångrat, det gav mig en spark i baken att öppna Gårdsbutiken Pias Idéskåp.

Så här är jag nu 1 år efter att jag öppnade. Först och främst vill jag tacka alla kunder som kommit till Gårdsbutiken och alla kunder som handlat på webbutiken. Tack för all respons jag fått av er.

Några citat om butiken
"Här vill jag bo" 
"Så mysig liten butik"
"Här kan man gå omkring i timmar och hitta nya saker hela tiden"
"Vad härligt med en butik som blandar med nytt, gammalt och egengjorda saker"
"En liten STOR Butik"
Min favorit butik"
"Här hittar jag alltid något"

Tack alla härliga kunder

Och det vill jag fira det med Er!

Först och främst så har jag en tävling som går ut på att ni från Facebook delar detta inlägg med alla era vänner. Ni kan då vinna ett presentkort värt 1000 kr. Skriv sedan under detta inlägg på facebook hur många ni delat till så har ni chansen att vinna ett presentkort.
Tävlingen avslutas på tisdag den 13 september kl 13.00 och vinnare meddelas kort därefter.

Dessutom har jag ett erbjudanden i Gårdsbutiken och i Webbutiken. 
Gå gärna in eller kom förbi gårdsbutiken och kika!

Varmt Välkomna// Pia

3 kommentarer:

  1. Britt - Marie Eliasson10 september 2011 kl. 09:43

    Hej Pia! Underbara dig & din underbara gårdsbutik, där finns allt man kan önska sig.Om jag varit frisk så skulle jag besökt dig minst 1-2 ggr i veckan. Men med dig & din familj kommer din vackra gårdsbutik att bara växa. LYCKA TILL & GRATTIS PÅ 1-ÅRS DAGEN. KRAM.
    Britt-Marie.

    SvaraRadera
  2. Nu var det ju ett tag sedan, men vill bara passa på att gratulera!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Smyger bara in för att önska en riktigt God Jul! Hoppas julförsäljningen har varit toppen!
    Kram Anna

    SvaraRadera