måndag 15 augusti 2011

Skönhet & Hälsa -LR

Jag brinner för inredning men jag har även ett annat intresse nämligen - Skönht och Hälsa.
Och nu har jag hittat ett företag som har allt inom det området. LR World
Jag har  använt/testat produkterna i 3-4 månader och är helt såld på LRs produkter. 
Jag är därför numer även  fristående konsult och säljer produkterna från LR.


Är ni trött på nuvarande jobb? Arbetslös? Intresserad av Hälsa och skönhet och vill ni tjäna en extra slant i månaden? Många har lyckats med att ta steget in i ekonomiskt oberoende.

Om du vill bli LR-konsulent så har du bara en ringa engångskostnad för ett individuellt startpaket. Du kan fritt välja vilka produkter som du vill starta din försäljning med. Detta paket innehåller informationsmaterial och ett produkturval som du behöver för dina säljpresentationer. Kostnaden för ett startset hålls medvetet lågt för att alla ska ha möjligheten att utnyttja LR-verksamheten.
Det finns inget köptvång och ingen lagerhållning krävs. Med andra ord inga risker.

Vill du endast handla till husbehov för inköpspriser (30% billigare) går det lika bra.
Du beställer då produkter av mig. Du får ett eget konsultnummer och redan då 30% rabatt på det du handlat

Katalog

Tveka inte, hör av er till mig idag på 070-2660029 
eller per mail pia@ideskapet.se så ringer jag upp dig  och förklarar jag hur ni kommer igång.


Det finns över 1000 produkter i LR:s sortiment för Kvinnor, män, barn, djur och grundpelarna är:

Hälsa – Feel Good
Kropp
Skydd
Figur
Lösningar
Djur

Skönhet – Look Great
Smink
Hudvård
Parfym
Aloe Vera – vård
Hårvård
Microsilver

LR har funnits i 26 år och finns i 32 länder.

Tveka inte hör av dig idag det kan förändra ditt liv!

Pia Granlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar